Automatitza l’administració de la teva comunitat
Oblida’t de tenir una muntanya de papers de la comunitat a casa i gaudeix d’una gestió totalment digital i automatitzada. Podràs consultar qualsevol document quan ho necessitis i comunicar les incidències de manera instantània.
Una gestió ràpida, senzilla i directa, per a estalviar temps i tenir-ho tot sota control
A Finques Activa ens hem aliat amb Tucomunidadapp.com perquè estiguis connectat amb nosaltres en tot moment a través del teu mòbil. Podràs avisar-nos de qualsevol problema que sorgeixi en la comunitat sense importar on et trobis. I, a més, tindràs controlats en tot moment els teus rebuts, documents i domiciliacions, i consultar-los sempre que vulguis Fins i tot podràs gestionar fàcilment la reserva de les zones comunes.
Comunicació senzilla i sempre disponible
Què et permet fer la nostra plataforma?
- Consulta els teus documents i gestions realitzades.
- Comunica les incidències en temps real i consulta el seu estat.
- Sol·licita l'estat de comptes de la teva comunitat de manera ràpida i senzilla.
Què aconsegueixes tu gràcies a ella?
- Major comoditat en la localització de tots els documents.
- Estalvi de temps i agilitat en la gestió de les incidències que puguin sorgir.
- Major transparència entre els veïns de la comunitat.
Gestiona la teva comunitat des del teu mòbil
Finques Activa, juntament amb TucomunidadApp, és la millor solució per a tenir tota la documentació de la teva comunitat ordenada i localitzada en tot moment. D’aquesta manera, podràs consultar qualsevol paper quan el necessitis, incloent-hi també tot el relacionat amb la comptabilitat.
A més, a través d’ella, gaudiràs de contacte directe amb nosaltres per avisar de qualsevol incidència o realitzar una reclamació, independentment de l’hora del dia que sigui o del lloc on et trobis.
I si a la teva comunitat disposeu de zones comunes, com piscina, sales d’esdeveniments, gimnàs o pistes esportives, podràs gestionar la reserva de les mateixes des del teu mòbil.
Preguntes freqüents
Puc accedir als comptes de la meva comunitat?
A través de l’aplicació tots els propietaris poden accedir als comptes i veure qualsevol document, domiciliació o rebut, de manera que tot sigui més transparent. Contribuint a la bona harmonia entre tots.
Es pot portar un registre dels pagaments a través de lapp?
L’aplicació que fem servir a Finques Activa és ideal per portar un registre dels rebuts abonats pels propietaris de la comunitat. I no només les quotes ordinàries de cada mes, sinó també derrames extraordinàries o qualsevol altre pagament, com ara la reserva de la sala d’esdeveniments, el gimnàs, les pistes esportives, etc.
Quin tipus de documents puc veure a l'app?
A l’aplicació tindràs centralitzats tant els rebuts com les domiciliacions, factures de proveïdors i serveis, despeses extraordinàries, etc. Amb això, qualsevol veí hi tindrà accés i el president no haurà d’estar proporcionant-los de forma individual quan se li sol·licitin.
Com puc comunicar una incidència?
L’aplicació compta amb una secció especial per reportar incidències
Puc veure l'estat de les reclamacions i les incidències?
Un cop haguem rebut la incidència, ens posarem en marxa per resoldre-la com més aviat millor. I, perquè no perdis temps en trucades telefòniques o correus electrònics, podràs accedir tu mateix per veure l’estat i saber quina és l’evolució de l’assumpte en tot moment.
Tots els veïns tenen accés a la reserva de les àrees comunes?
Sí. L’aplicació és una eina ideal per gestionar aquest tipus d’àrees, ja que qualsevol veí pot reservar el dia i l’horari d’ús. D’aquesta manera, el president no ho ha de fer pels altres i, de l’altra, tots els veïns ho poden fer quan millor els vingui sense haver de contactar amb ningú.