Automatitza l’administració de la teva comunitat

Oblida’t de tenir una muntanya de papers de la comunitat a casa i gaudeix d’una gestió totalment digital i automatitzada. Podràs consultar qualsevol document quan ho necessitis i comunicar les incidències de manera instantània.

Una gestió ràpida, senzilla i directa, per a estalviar temps i tenir-ho tot sota control

A Finques Activa ens hem aliat amb Tucomunidadapp.com perquè estiguis connectat amb nosaltres en tot moment a través del teu mòbil. Podràs avisar-nos de qualsevol problema que sorgeixi en la comunitat sense importar on et trobis. I, a més, tindràs controlats en tot moment els teus rebuts, documents i domiciliacions, i consultar-los sempre que vulguis Fins i tot podràs gestionar fàcilment la reserva de les zones comunes.

Comunicació senzilla i sempre disponible

Finques Activa som un despatx digitalitzat. Comptem amb un sistema d’intranet on cada comunitat compta amb el seu propi usuari i clau d’accés. Podreu notificar qualsevol incidència perquè la vegem directament. D’aquesta manera, la comunicació és molt més fluida, podent fer-ho des de qualsevol lloc i en el moment que et vingui millor. Una comunicació directa, amb una disponibilitat gairebé total.

Què et permet fer la nostra plataforma?

Què aconsegueixes tu gràcies a ella?

Gestiona la teva comunitat des del teu mòbil

Finques Activa, juntament amb TucomunidadApp, és la millor solució per a tenir tota la documentació de la teva comunitat ordenada i localitzada en tot moment. D’aquesta manera, podràs consultar qualsevol paper quan el necessitis, incloent-hi també tot el relacionat amb la comptabilitat.

A més, a través d’ella, gaudiràs de contacte directe amb nosaltres per avisar de qualsevol incidència o realitzar una reclamació, independentment de l’hora del dia que sigui o del lloc on et trobis.

I si a la teva comunitat disposeu de zones comunes, com piscina, sales d’esdeveniments, gimnàs o pistes esportives, podràs gestionar la reserva de les mateixes des del teu mòbil.

Preguntes freqüents

A través de l’aplicació tots els propietaris poden accedir als comptes i veure qualsevol document, domiciliació o rebut, de manera que tot sigui més transparent. Contribuint a la bona harmonia entre tots.

L’aplicació que fem servir a Finques Activa és ideal per portar un registre dels rebuts abonats pels propietaris de la comunitat. I no només les quotes ordinàries de cada mes, sinó també derrames extraordinàries o qualsevol altre pagament, com ara la reserva de la sala d’esdeveniments, el gimnàs, les pistes esportives, etc.

A l’aplicació tindràs centralitzats tant els rebuts com les domiciliacions, factures de proveïdors i serveis, despeses extraordinàries, etc. Amb això, qualsevol veí hi tindrà accés i el president no haurà d’estar proporcionant-los de forma individual quan se li sol·licitin.

L’aplicació compta amb una secció especial per reportar incidències

Un cop haguem rebut la incidència, ens posarem en marxa per resoldre-la com més aviat millor. I, perquè no perdis temps en trucades telefòniques o correus electrònics, podràs accedir tu mateix per veure l’estat i saber quina és l’evolució de l’assumpte en tot moment.

Sí. L’aplicació és una eina ideal per gestionar aquest tipus d’àrees, ja que qualsevol veí pot reservar el dia i l’horari d’ús. D’aquesta manera, el president no ho ha de fer pels altres i, de l’altra, tots els veïns ho poden fer quan millor els vingui sense haver de contactar amb ningú.

Comunicació senzilla i sempre disponible

Finques Activa som un despatx digitalitzat. Comptem amb un sistema d’intranet on cada comunitat compta amb el seu propi usuari i clau d’accés. Podreu notificar qualsevol incidència perquè la vegem directament. D’aquesta manera, la comunicació és molt més fluida, podent fer-ho des de qualsevol lloc i en el moment que et vingui millor. Una comunicació directa, amb una disponibilitat gairebé total.

CONTACTO

De lunes a jueves
Mañanas: 09:00h a 13:30h 
Tardes: 15:30h a 17:30h 


Viernes
Mañanas: 08:00h a 15:00h 

Seleccionar idioma: