Un servei d’administració de finques pròxim, directe i sempre disponible

Finques Activa va néixer l’any 1997 com una empresa familiar, amb la clara vocació de facilitar la vida de les comunitats de propietaris. Us ajudem a gaudir d’unes instal·lacions ben cuidades i a millorar la convivència veïnal, al mateix temps que aconseguim que estalvieu temps i diners.

Comptem amb un gran equip de professionals disposats a oferir-vos tots els serveis que necessiteu. Sempre des d’un tracte pròxim i directe perquè tot us resulti fàcil i còmode.

TRANSPARÈNCIA

Et mantindrem informat en tot moment de qualsevol assumpte relacionat amb la comunitat, sigui sobre qüestions econòmiques o sobre les possibles incidències que vagin sorgint.

EXPERIÈNCIA

Som una empresa familiar fundada l’any 1997. Fa més de vint-i-cinc anys que gestionem amb èxit nombroses comunitats de veïns, una activitat que ens apassiona i a la qual dediquem cada dia tots els nostres esforços.

CONFIANÇA

Estem convençuts que el secret perquè una comunitat funcioni és la confiança. És per això que ens ocupem de totes les necessitats que vagin sorgint, amb la intenció d’evitar complicacions i pèrdua de temps.

LA TEVA COMUNITAT EN LES MILLORS MANS

Un gran equip de professionals especialitzats en tota mena de serveis

La nostra àmplia trajectòria ens converteix en una empresa líder a la província, una empresa pròxima amb la qual podràs comptar en tot moment. Tant si precises assessorament com si necessites ajuda per a les reunions i comunicacions, per a la gestió administrativa, qüestions tècniques i jurídiques, o el manteniment de la finca, sempre estarem a la teva disposició.

I, per a això, apostem per una comunicació fluida a través del telèfon, el correu electrònic i, sobretot, de la nostra aplicació mòbil. Aquesta et permetrà accedir a totes les dades relacionades amb la teva comunitat i contactar ràpidament amb nosaltres, sempre que ho necessitis.

Comunicació senzilla i sempre disponible

Finques Activa és un despatx digitalitzat. Comptem amb un sistema d’intranet, on cada comunitat disposa del seu propi usuari i clau d’accés, per tal que pugueu notificar qualsevol incidència perquè la vegem directament. D’aquesta manera, la comunicació és molt més fluida, podent-ho fer des de qualsevol lloc i en el moment que millor us vingui. Una comunicació directa, amb una disponibilitat gairebé total.

UNA SOLUCIÓ PER A CADA QÜESTIÓ

Resolem qualsevol mena de problema perquè estalvieu temps i diners

El nostre objectiu és que no hagis de preocupar-te per res. Comptem amb un magnífic grup d’experts especialitzats en cada àrea, que us brindaran els millors serveis.

Nosaltres ens encarreguem de tot, des de la redacció de les actes de les juntes a la realització de qualsevol classe d’obra, passant per la gestió de la comptabilitat. D’aquesta manera, podreu gaudir d’una comunitat en les millors condicions possibles i viure en harmonia amb la resta de veïns. Confieu en nosaltres i gaudiu de la tranquil·litat de saber que la vostra comunitat està en les millors mans!

La nostra oficina en el centre de Reus

Estàs cansat de portar tu sol la comptabilitat de la teva comunitat de veïns? Necessiteu un pressupost per a pintar la façana i no teniu temps? Voleu demanar una subvenció per a rehabilitar el vostre edifici i no sabeu per on començar?

Posa’t en contacte amb Finques Activa i t’ajudarem en el que necessitis, tant per a portar la gestió integral de la teva comunitat com per a qüestions puntuals. Estem situats a la Plaça Prim, un dels llocs més emblemàtics del centre de Reus, la qual cosa ens permet estar sempre connectats amb la ciutat i amb la seva gent. A què esperes per a venir a veure’ns?

CONTACTO

De lunes a jueves
Mañanas: 09:00h a 13:30h 
Tardes: 15:30h a 17:30h 


Viernes
Mañanas: 08:00h a 15:00h 

Seleccionar idioma: